5% הנחה על כל האתר בהקלדת קוד קופון: deal5 (למעט דגמי מבצע פרסום טלוויזיה ובכפוף לתקנון החברה) לרכישה באתר בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים לבני נוער

למרות המעטת החשיבות בנושא, אחד המוצרים החשובים ביותר להתפתחות בני נוער הם המזרונים עליהם הם ישנים. בגיל הנעורים יש צורך בלי מבוטל בשינה רצופה, נוחה ועמוקה כדי שהגוף יוכל להתפתח כראוי. כאשר אנו רוכשים מזרונים לבני נוער אנו צריכים לשים דגש רב על נושאים אלו כדי להבטיח את הרכישה המשתלמת ביותר מבחינה בריאותית.

בגיל ההתבגרות הגוף שלנו צומח בצורה משמעותית, למעשה בגיל זה הגוף צומח יותר מכל תקופה אחרת בחיים וכדי שהדבר יעשה בתנאים האופטימאליים ביותר יש לבחור מזרון מתאים לשם כך.

מה הכי מומלץ ?

בעת רכישת מזרונים לבני נוער יש לזכור כי מזרונים אורטופדיים הם המזרונים המומלצים ביותר כיום בשוק וזאת משום שהם מספקים תמיכה מושלמת בגוף. תמיכה זו מאפשרת לבני נוער לישון ולנוח בצורה עמוקה והם מסייעים לריכוז ומכאן גם ללימודים יותר טובים.

הורים רבים עומדים מתוסכלים מול דרישות הילד למיטה וחצי משום שהם מאמינים כי אין מזרונים אורטופדיים בגדלים אלו, וובכן, יש גם יש. כיום ניתן למצוא אצל החברות המובילות בשוק מזרונים אורטופדיים בגודל של מיטה וחצי וניתן גם לבקש לייצר אותם באופן אישי.

גם ספות נוער מגיעות היום עם מזרונים אורטופדיים אך יש לבחון נושא זה לעומק בטרם הרכישה שכן רבים עדיין מוכרים ספות נוער רגילות וללא מזרון אורטופדי.

כיצד יש לרכוש מזרונים לבני נוער ?

אם ניתן לבני נוער לבחור בעצמם מזרונים נמצא עצמנו עם מזרון יקר, יפה ולא ממש מועיל לבריאות ולכן יש לאזן בין היופי ובין האופי. באמת חשוב שמזרון יהיה נאה אך כאשר הוא מכוסה אין זה משנה כיצד הוא נראה. לכן, חשוב קודם כל לבחון את התכונות השונות של המזרון, לוודא שהוא מספק תמיכה נכונה ומתאימה לגוף ושיש עליו אחריות לשנה לפחות (ישנם מזרונים רבים, ובניהם מזרונים אורטופדים להם אחריות לחמש שנים ואף יותר).

על פי האחריות אנו יכולים לבחון את איכות המזרונים שכן מזרון בלי אחריות הוא מזרון עליו המוכר אינו מוכן לקחת אחריות, מכאן אנו למדים שהוא עלול להתקלקל במהרה.

כאשר אתם רוכשים את המזרון עליכם להקשיב להוראות התחזוקה ולפעול על פיהם. רצוי בכל כמה חודשים להפוך את המזרון כדי שתהיה חלוקה שווה בין המשקל המופעל עליו לאורך השנים, מומלץ לשאוב ממנו אבק כמה פעמים בחודש ולשמור עליו מפני נוזלים שונים וזאת כדי למנוע עובש.

מיטות בעיצוב עץ דחוס

צרו עימנו קשר

קטגוריות

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות