5% הנחה על כל האתר בהקלדת קוד קופון: deal5 (למעט דגמי מבצע פרסום טלוויזיה ובכפוף לתקנון החברה) לרכישה באתר בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם מזרונים אורטופדיים

אנשים רבים כבר הבינו שיש להשקיע במזרונים כדי לזכות באיכות שינה גבוהה ולכן אנו יכולים לראות כי מזרונים אורטופדיים הפכו למבוקשים יותר ויותר. אם אתם נמצאים בצומת דרכים ועליכם לרכוש מזרון חדש, שיקלו רבות האם להשקיע עוד קצת ולרכוש מזרון אורטופדי, אין מחיר לאיכות גבוה של שינה שכן היא משפיעה על חיינו במובנים רבים מכדי שנוכל לשער.

מזרון אורטופדי הוא מזרון שנבנה בהתאם למודלים רפואיים והוא מוגדר כמזרון אשר מותאם לבריאות גופנו בשל העובדה שהוא מעניק תמיכה מלאה לכל תנוחה בה נשכב כאשר אנו נמצאים עליו.

מה חשוב לדעת על מזרונים אורטופדיים ?

ישנם סוגים רבים של מזרונים אורטופדיים כאשר הם עשויים חומרים שונים ומגיעים בגדלים שונים, יש מזרונים לבני נוער בגודל של מיטה וחצי, יש לילדים, יש למבוגרים ויש מידות גדולות במיוחד. למעשה, כיום ניתן להזמין  בכל מידה אפשרית.

מזרונים אורטופדיים נחשבים למזרונים יקרים יותר ממזרונים רגילים וזאת בשל התכונות הרפואיות שבהם, אם אתם מעוניינים לחסוך בכסף אתם יכולים לשקול לרכוש בסיס מיטה זול מעץ (400 שקלים לכל היותר) ומזרון איכותי. יותר משתלם לכם מבחינה בריאותית להשקיע במזרון מאשר בבסיס מיטה יוקרתי ומפואר.

חשוב לדעת שעל פי סטטיסטיקות שנערכו בתחום גילו כי יש סיכוי גדול יותר שתמצאו מזרון רגיל שאינו מתאים לכם מבחינה בריאותית מאשר שתרכשו כל מזרון אורטופדי. זאת אומרת שהסבירות שתטעו עם המוצר היא נמוכה למדי.

כיצד רוכשים מזרון אורתופדי ?

ישנם מספר נושאים אותם אתם צריכים לבחון טרם רכישת מזרונים אורטופדיים. עליכם להתאים אישית את המזרון אליכם וכדי לבחון נושא זה עליכם לבחון אילו מזרונים מתאימים לגילכם, למשקלכם, למצבכם הבריאותי וכן הלאה. למשל : ילדים זקוקים למזרונים רכים יותר ממבוגרים וכך גם אנשים בגיל הזהב, בני נוער זקוקים לתמיכה מלאה כשם שילדים זקוקים לה למען התפתחותם התקינה וכן הלאה.

כדי לבחון אם מזרון נוח לכם תוכלו לשכב עליו. אם הוא לא נוח לכם מן הרגע הראשון סביר שהוא לא מתאים לכם, לא מדובר כאן על משהו שניתן להתרגל אליו. או שזה נוח או שלא.

נושא נושף אותו יש לבחון הוא נושא האיכות והעמידות של המזרון, את נושא זה ניתן לבחון באמצעות תעודת האחריות שאמורה להיות בת שנה לפחות.

רצוי לבחור חנות אשר מציעה מגוון רחב של מזרונים ולהגיע אליה פיזית ולשכב על המזרונים ואז לבחור את האחד הנוח לכם ביותר.

מזרני בייסיק

צרו עימנו קשר

קטגוריות

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות