5% הנחה על כל האתר בהקלדת קוד קופון: deal5 (למעט דגמי מבצע פרסום טלוויזיה ובכפוף לתקנון החברה) לרכישה באתר בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדרי ילדים

כאשר אנו ניגשים לעיצוב הבית מחדש, לא משנה אם בשל בלאי טבעי, או בשל הרצון הטבעי שלנו לשינוי, חשוב כי נגדיר מטרות ותקציב בצורה ברורה.

השאלה הראשונה אותה אנו צריכים לשאול את עצמנו הינה – מהי התקציב שאנו מעוניינים להוציא עבור אותו עיצוב של הבית ומהם אותה חדרים אותם אנו מעוניינים לעצב מחדש. התקציב והאזורים המדוברים יכתיבו את קצה התנהלות העיצוב של הבית, אם מדובר בעיצוב של חדר אחד, הרי שמדובר בעיצוב שלא יצריך השקעה רבה(תלוי גם באיזה חדר מדובר).

אולם, אם מדובר בעיצוב של כמה חדרי או של הבית כולו, הרי שמדובר בהשקעה פיננסית גדולה יותר, ואז אנו צריכים לתכנן עד לפרטי פרטים את העיצוב, על מנת לדעת שאנו לא חורגים מן התקציב, מפני שחריגה בעבודה בסדר גודל כזה, לא תהיה נעימה כלל.

לעיתים אנו מעוניינים בעיצוב של חדרי הילדים שבבית שלנו וישנה חשיבות רבה בנושא ספות הנוער.

עיצוב של חדר אינו דבר מורכב כמו עיצוב של חדר אמבטיה או בחירת פרקט עץ אך גם כאן אנו יכולים להחליט אם אנו מעוניינים להשקיע בכמה פריטים בודדים, או לעצב מחדש את החדר כולו.

לא משנה באיזה מן השניים מדובר, תמיד חשוב כי עיצוב חדר הילדים יתבצע עם שיתופו של הילד אשר יתגורר בחדר זה.

שיתוף הילד בתהליך העיצוב יעזור לכם רבות בבחירה של נושאים שימצאו חן בעיניו ובכך תקבלו ילד שילמד לקחת החלטות וייהנה לקצור את הפירות מכל העמל של עיצוב החדר בתומו של תהליך העיצוב. עיצוב של חדר הילדים צריך להיות בהתאם לגיל של הילד, כאשר לילדים קטנים יש לשים לב במיוחד לנושא של הבטיחות בחדר, רכשו ריהוט שמתאים לגיל של הילד ואינו מהווה סכנה בכל צורה שהיא.

על מה להקפיד?

שמרו חפצים שיכולים להיות מסוכנים הרחק מהישג ידיו של הילד ורכשו מיטה נוחה ומעוצבת לטעמו של הילד, אך גם שאינה עם סכנה של נפילה מגובה.

לעיתים אם אין לכם אפשרות להוציא סכומים רבים על עיצוב של החדר, אתם יכולים פשוט לעצב אותו מחדש עם צביעתו של הקיר בשכבה חדשה של צבע , או לרכוש מצעי מיטה שיתאימו למוטיב העיצובי של חדר הילדים שנבחר בעזרתו של הילד.

הקפידו להוסיף וילונות, מנורות לילה וכריות תואמים.

מיטות בעיצוב מרופד דמוי עור

צרו עימנו קשר

קטגוריות

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות