5% הנחה על כל האתר בהקלדת קוד קופון: deal5 (למעט דגמי מבצע פרסום טלוויזיה ובכפוף לתקנון החברה) לרכישה באתר בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים בהתאמה אישית

מזרונים בגדלים שונים

כשאנו רוכשים מזרונים לרוב יציעו לנו שלוש מידות סטנדרטיות, הבחירה תעשה על פי גודל המיטה. אך אם חשקה נפשכם במיטה בגודל לא רגיל תוכלו להתאים לה גם מזרון. ניתן דרך יצרני מזרונים להזמין מזרנים למעשה כמעט בכול גודל. חשוב לוודא שאיכות המזרון תשמר גם במידה לא קונבנציונאלית ולכן מומלץ להזמין מזרונים אלו רק אצל יצרנים מוכרים ומקצועיים.

מזרונים בצורות שונות

צורתה הסטנדרטית של מיטה היא מלבן וכך מיוצרים גם מזרונים. אם אתם מעצבים מיטה בצורה לא רגילה תצטרכו להתאים לה גם מזרון. כמו גודל, גם צורת המזרונים ניתנת להתאמה. אפשר ליצר מזרונים למעשה בכול צורה החל מעיגול ועד לצורות מורכבות. הדבר תלוי אך ורק ביכולת היצרן. גם כאן, חשוב לוודא שאיכות המזרון אינה נופלת מזו של מזרון רגיל.

צבעים ודוגמאות

אמנם נהוג שמזרון ייוצר עם כיסוי בצבע לבן אך הדבר אינו חובה. יצרני מזרונים שאינם מוגבלים לתחום ומיצרים גם ספות נוער למשל, יוכלו להציע בדים בצבעים אחרים ואפילו בדוגמאות מעניינות. בסיסי מזרון מיוצרים כבר שנים עם שלל מיני דוגמאות ובדים, כך ניתן גם לכסות את המזרון בבד תואם. חשוב לציין שאם המזרון שבחרתם אינו לבן יתכן שתתקשו לנקותו מכתמים מבלי לפגוע בצבע הכיסוי.

התאמה למחיר

כידוע, רכישת מזרונים היא הוצאה לא מבוטלת שיכולה הגיע עד לאלפי שקלים יותר. בחניות מפעל של יצרני מזרנים רבים, יתאימו לכם מזרון למחיר שאותו תרצו לשלם (בגבול הטעם הטוב כמובן). כך למשל, ניתן להשתמש בכיסוי שאיכותו נמוכה יותר, להוריד "שכבות פינוק" וכדומה על מנת לקבל מוצר איכותי ונכון עבורכם,מזרונים בהתאמה אישית ובמחיר טוב יותר.

מזרונים מותאמים רפואית

מוגבלים בתנועה וגם נכים העושים שימוש בכסא גלגלים ועוד מקרים רפואיים שונים ישנו הצורך לרכוש מזרונים ייחודיים המותאמים אישית לנתוניהם. כך למשל, עבור אדם שנמצא במיטתו משך רוב שעות היום חשוף לפגיעה בצורת פצע לחץ. מזרונים ייחודיים העשויים ויסקו או לטקס יפטרו את הבעיה.

מיטות ומזרנים במבצע

צרו עימנו קשר

קטגוריות

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות