5% הנחה על כל האתר בהקלדת קוד קופון: deal5 (למעט דגמי מבצע פרסום טלוויזיה ובכפוף לתקנון החברה) לרכישה באתר בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרנים עם קפיצים או מזרנים ללא קפיצים

מזרונים המשלבים בהנדסת הייצור שלהם קפיצי מולטי סיסטם מעניקים למזרן הקפיצים שלכם עמידות לאורך זמן ודרגת קשיחות המספקת תמיכה מלאה במשקל הגוף עם נוחות מרבית. קפיצי מולטי סיסטם עוברים עיבוד תרמי ולאחר מכן הם מובנים בתוך המזרן. מזרנים עם קפצי מולטי סיסטם מיוצרים באופן כזה שמסוגל לשרת אתכם ולפנק אתכם לאורך זמן.

חברת "אולימפיה" לוקחת בחשבון כי מזרנים הם פריט שרוכשים אותו אחת לכמה שנים, בין אם מדובר במזרן יחיד ובין אם אתם רוכשים מזרן זוגי. המזרנים היחידים שמיועדים לשימוש קצר טווח הם מזרני תינוקות ומזרנים שמיועדים למיטות מעבר ממיטת תינוק למיטת נוער.

מה מיחד במזרנים המכילים קפיצי מולטי סיסטם?

מזרונים אלה משולבים, כאמור, בגוף המזרן עצמו. הם מסוגלים ליצור התנגדות חזקה עם המשקל שהגוף שלנו מייצר על המזרן. מערכת קפיצים זו מתאימה את עצמה למבנה הגוף שלנו ולמשקלו תוך שהיא "קוראת" אותו ו"לומדת" אותו. ההתנגדות שהקפיצים מייצרים היא פועל ישיר של המשקל שגופינו מייצר בהתאם למשקלו- על ידי כך מזרן אורטופדי זה מעניק לגוף שלנו את התמיכה לה הוא זקוק.

נשמע מעניין לא?

על מנת לעשות את עבודתו נאמנה, מזרון אורטופדי זה חייב להיות עשוי מחומרי גלם איכותיים בלבד, כאלה ששומרים על יתרונותיהם לאורך זמן ואינם נוטים להתבלות בנקל. כמו כן, גם על מערכת קפיצי מולטי סיסטם להיות איכותית ולא זולה או פשוטה.

זכרו, תפקידו של מזרון- מזרן יחדי או מזרן זוגי- הוא להיות מסוגל לשאת את משקל הגוף שלכם 8 שעות ביום!! מזרנים זולים ונטולי הנדסת ייצור מתוחכמת מתבלים מהר, צורתם מתעוותת, וההשפעה על גופכם אינה מאחרת לבוא….

מיטות נוער

צרו עימנו קשר

קטגוריות

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרה לחנות