יצרנים רבים מכנים את מזרניהם מזרנים אורטופדים. האומנם?

יצרני מזרנים שמכבדים את עצמם יודעים כי על איכות המזרן אין להתפשר. יותר ויותר אנשים מודעים כיום לחשיבות השינה על גבי מזרן אורטופדי, בין אם מדובר במזרן יחיד, מזרן זוגי, מזרן ילדים ואף מזרונים לתינוקות. אנו מבלים שליש מחיינו בשינה על גבי המזרן שלנו. שליש זה מקרין על יתר שני השלישים שביממה. בהתאם לאיכות השינה כך איכות התפקוד שלנו במשך היום הן בענייני עבודה, הן ביחסי האנוש שלנו והן בחיק המשפחה. רובינו חווינו בתקופה זו או אחרת את ההשלכה של העדר שעות שינה. מחסור בשינה או שינה רצוצה ולא איכותית גורמת לנו להיות עצבניים יותר וסובלניים פחות. היא גורמת לנו להיות יעילים פחות, מרוכזים פחות ונמרצים הרבה פחות ממה שאנו יכולים להיות. מזרן אורטופדי מעלה עשרת מונים את איכות השינה שלנו ומכאן השלכות לא מאחרות לבוא: אנו מרוכזים יותר, יעילים יותר, סבלניים יותר ומפיקים מעצמנו את המקסימום גם בעבודה וגם בחיק המשפחה.

איך מרגיש לנו מזרן אורטופדי?

בבואנו לחנות מזרונים, אנו מוזמנים לנסות את המזרן: לשכב עליו, להתרווח, לחוש אותו בהתאם לתנוחות השינה האהובות עלינו. זה המקום לציין כי ברוב המקרים, כאשר אנו מכתתים רגליים בעיסוקים, סידורים ומטלות שיש לבצע, ואח"כ נכנסים לחנות מזרנים, יתכן שגם מזרן "בסגנון פקיר" יכול להיחוות על ידינו כמזרן אורטופדי- פשוט כי מזדמן לנו לשכב ולנוח ככה סתם באמצע היום. לכן, חשוב מאוד לנסות מזרונים לפרקי זמן ממושכים יותר.

אל תתביישו.

שכבו על המזרון לפרק זמן של 15-20 דקות. תנו לגוף שלכם להתרגל למזרן על מנת שתוכלו לוודא האם הוא אכן מספק לגופכם את התמיכה הנכונה. חשוב לוודא ממה עשוי המזרן : קפיצים איכותיים? ויסקו? לטקס? אולם בנוגע לתחושת המזרן מתחת לגופכם- אתם המדד הבלעדי.

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *